Stichting Gullie © 2023 alle rechten voorbehouden. Voor de wettelijke privacy statement, klik hier Algemene voorwaarden, klik hier
Voor reserveringen bel naar: 06-
Of bel naar de Salon van Weleer: 030-
Oudegracht 290 OND (werfkelder)
3511 NX Utrecht
Whatsapp: 06-
info@salonvanweleer.nl
info@gullie.info
info@real-
Stichting Gullie doet al het mogelijke om een plezierige, veilige en onvergetelijke activiteit, spel, cursus, training, workshop of teambuilding te bezorgen. Houd er rekening mee dat boekingen worden geaccepteerd onder de conditie dat u geheel op eigen risico aan de activiteit (etc.) deelneemt. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor zaken waarover wij geen controle hebben. Stichting Gullie is daarom niet aansprakelijk voor ziekte, verlies of schade aan personen en/of eigendommen die het gevolg zijn van handelingen of nalatigheid van deelnemers of ten gevolge van enige gebeurtenis waarover wij geen zeggenschap hebben. Stichting Gullie is niet aansprakelijk voor natuurverschijnselen, brand, rellen, terroristische aanslagen, stakingen, diefstal, zakkenrollen, epidemieën, gevaren, incidenten met wild en andere handelingen of incidenten die liggen buiten ons vermogen tot het beheersen ervan.
Algemene voorwaarden voor bezoekers van de werfkelder
1. Deze Algemene Bezoekersvoorwaarden zijn van toepassing op iedere overeenkomst tussen stichting Gullie en een bezoeker van stichting Gullie. Deze Algemene Bezoekersvoorwaarden hebben tevens betrekking op alle handelingen die ter uitvoering van deze overeenkomst worden verricht. Onder bezoeker (hierna: 'de Bezoeker') wordt voor deze Algemene Bezoekersvoorwaarden verstaan iedere persoon of rechtspersoon die op enigerlei wijze, direct of indirect, een overeenkomst met stichting Gullie sluit ter zake van het bijwonen van een door stichting Gullie, dan wel door een derde in de Werfkelder van stichting Gullie (hierna: 'de Werfkelder', waaronder ook dient te worden begrepen dat deel van de aan de Werfkelder grenzende openbare weg waartoe stichting Gullie op enigerlei wijze zakelijk gerechtigd is) of een andere locatie, ingezet door stichting Gullie, te organiseren evenement. Daarnaast worden deze Algemene Bezoekersvoorwaarden van toepassing verklaard voor eenieder die enig evenement in de Werfkelder bijwoont, zonder dat de betrokkene direct of indirect een overeenkomst met stichting Gullie heeft gesloten.
2. Stichting Gullie zal al het mogelijke verrichten om het bezoek in de Werfkelder naar wens van de Bezoeker te laten verlopen. Stichting Gullie zal optimale zorgvuldigheid jegens de Bezoeker betrachten. Stichting Gullie zal tevens trachten de evenementen in de Werfkelder ongestoord te laten plaatsvinden. Stichting Gullie spant zich in eventuele overlast of ongemak voor de Bezoeker tot een minimum te beperken, alsmede de veiligheid van de Bezoeker zo veel mogelijk te waarborgen.
3. Stichting Gullie verneemt graag suggesties van de Bezoeker ter verbetering van de dienstverlening. De Bezoeker kan ter zake te allen tijde contact opnemen met de directie van stichting Gullie. Mocht enige overlast of ongemak in redelijkheid niet te vermijden zijn, dan biedt stichting Gullie hiervoor zijn verontschuldigingen aan.
4. Alle door stichting Gullie, dan wel door derden gedane aanbiedingen, (programma-
5. Indien dit hem/haar wordt verzocht, is de Bezoeker te allen tijde verplicht zijn toegangsbewijs en enige kaart die recht geeft op korting op dit toegangsbewijs aan als zodanig kenbare functionarissen van stichting Gullie te tonen. Het toegangsbewijs dient in ieder geval te worden getoond bij binnenkomst van (de betreffende ruimte in) de Werfkelder, ook indien de Bezoeker (de betreffende ruimte in) de Werfkelder heeft verlaten tijdens (de duur van) een evenement.
6. De Bezoeker is niet gerechtigd tot verkrijging van restitutie van de toegangsprijs of enige andere vergoeding (i) in geval van verlies of diefstal van zijn/haar toegangsbewijs of (ii) in geval de Bezoeker het toegangsbewijs van een derde anders dan stichting Gullie heeft verkregen en deze afdracht van de toegangsprijs door de derde aan stichting Gullie om redenen aan de zijde van de derde niet plaatsvindt. Indien de Bezoeker om welke reden dan ook geen gebruik maakt van het toegangsbewijs, komt dit voor zijn/haar eigen rekening. Een eenmaal verkregen toegangsbewijs kan niet worden geruild. In deze gevallen vindt evenmin restitutie van de toegangsprijs plaats.
7. Verbod doorverkoop e.d. De Bezoeker is gehouden om het toegangsbewijs voor een evenement voor zichzelf te houden en derhalve niet op enigerlei wijze aan derden door te verkopen, ter verkoop aan te bieden of in het kader van commerciële doeleinden aan te bieden of te verstrekken.
8. De Bezoeker is jegens stichting Gullie gehouden om op geen enkele wijze reclame of enige (andere) vorm van publiciteit te maken in verband met het evenement en een onderdeel daarvan indien dit geschiedt met de intentie het toegangsbewijs (door) te verkopen, een en ander naar oordeel van stichting Gullie.
9. De Bezoeker die zijn toegangsbewijs om niet en niet in het kader van commerciële doeleinden aan derden ter beschikking stelt is verplicht om de aan hem als Bezoeker opgelegde verplichtingen zoals verwoord in voorgaande leden van dit artikel ook op te leggen aan degene aan wie hij het toegangsbewijs ter beschikking stelt en staat er jegens stichting Gullie voor in dat deze perso(o)n(en) deze verplichtingen nakomt.
10. Indien de Bezoeker zijn verplichtingen zoals verwoord in de voorgaande leden van dit artikel niet nakomt en/of daarvoor niet in kan staan, is de Bezoeker een direct opeisbare boete van € 10.000,-
11. Gedurende zijn/haar verblijf in de Werfkelder dient de Bezoeker zich in overeenstemming met de openbare orde, de goede zeden en de met betrekking tot de aard van het bezochte evenement geldende regels van fatsoen te gedragen. De Bezoeker is in dit verband tevens verplicht de door de als zodanig kenbare functionarissen van stichting Gullie gegeven aanwijzingen en instructies op te volgen. Indien naar het redelijk oordeel van een leidinggevend functionaris van stichting Gullie de Bezoeker op enigerlei wijze in strijd met deze normen, aanwijzingen of instructies handelt, kan de Bezoeker voor het betreffende evenement de verdere toegang tot de Werfkelder worden ontzegd, zonder dat de Bezoeker enig recht op vergoeding van zijn/haar toegangsbewijs geldend kan maken.
12. Het is de Bezoeker onder meer verboden: a. aan derden in de Werfkelder goederen en schriftelijk informatie zonder uitdrukkelijke toestemming van de directie van welke aard dan ook te koop aan te bieden, dan wel kosteloos te verschaffen; b. (huis-
13. In bijzondere gevallen waarin de algemene veiligheid zulks redelijkerwijze vereist, kan de bedrijfsleiding van stichting Gullie inzage verlangen in door de Bezoeker meegevoerde (hand-
14. Het is de Bezoeker verboden om zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de directie van stichting Gullie, foto-
15. Stichting Gullie behoudt zich het recht voor van het evenement waarbij de Bezoeker aanwezig is beeld-
16. Binnen stichting Gullie gelden in de daartoe aangewezen ruimten regels inzake het rookverbod. De Bezoeker is gehouden zich aan deze voorschriften inzake het roken te houden. De Beheerder van de Werfkelder is bevoegd bij weigering van medewerking van de Bezoeker de (verdere) toegang tot de Werfkelder te ontzeggen, zonder dat de Bezoeker enige aanspraak kan maken op restitutie van de prijs van het toegangsbewijs.
17. Het verblijf van de Bezoeker in de Werfkelder is voor zijn/haar eigen rekening en risico. Stichting Gullie is slechts aansprakelijk voor door de Bezoeker geleden zaaks-
de door deze derden ingeschakelde personen; b. schade ten gevolge van het niet opvolgen van door de functionarissen van stichting Gullie gegeven instructies en van het niet naleven van de in het algemeen geldende regels van fatsoen; c. (gevolg-
18. Stichting Gullie is nimmer aansprakelijk voor door de Bezoeker geleden schade, die is ontstaan ten gevolge van overmacht aan de zijde van stichting Gullie. Onder overmacht wordt mede verstaan elke van de wil van stichting Gullie onafhankelijke omstandigheid -
19. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst tussen stichting Gullie en de Bezoeker dienen de directie van stichting Gullie binnen acht dagen nadat de uitvoering van de overeenkomst heeft plaatsgevonden of plaats had moeten vinden bij aangetekend schrijven te bereiken. Klachten die na deze termijn worden ingediend worden door stichting Gullie niet in behandeling genomen.
20. Reclame is niet mogelijk met betrekking tot de volgende klachten en omstandigheden, en leiden derhalve nimmer tot enige verplichting tot schadevergoeding aan de zijde van stichting Gullie: a. klachten en omstandigheden die betrekking hebben op wijzigingen in het programma, waaronder begrepen, maar niet daartoe beperkt, wijzigingen in de perso(o)n(en) van optredenden, in de samenstelling van het programma verschuivingen van evenementen naar een andere datum; b. klachten en omstandigheden die betrekking hebben op de kwaliteit van de uitvoeringen van de evenementen waarop de overeenkomst tussen stichting Gullie en de Bezoeker betrekking heeft; c. klachten en omstandigheden die betrekking hebben op overlast of ongemak veroorzaakt door andere bezoekers of wederrechtelijke indringers daaronder begrepen, maar niet daartoe beperkt, geluidsoverlast, ongepast gedrag, diefstal en molest; bij herhaalde overlast of ongemak door bepaalde, nader te identificeren bezoekers zal stichting Gullie het mogelijke verrichten om deze bezoekers in de toekomst zo nodig de toegang te ontzeggen; d. klachten en omstandigheden die betrekking hebben op overlast of ongemak veroorzaakt door onderhoudswerkzaamheden aan de Werfkelder, dan wel op de gevolgen van deze onderhoudswerkzaamheden die redelijkerwijs op dat moment mochten worden verricht; e. klachten en omstandigheden die betrekking hebben op overlast of ongemak, veroorzaakt door het niet naar behoren functioneren van faciliteiten in de zalen van de Werfkelder; f. klachten en omstandigheden die betrekking hebben op overlast of ongemak, waaronder begrepen beperkt zicht voor de Bezoeker, veroorzaakt door (geluids-
21. Gegevens met betrekking tot de Bezoeker, waaronder de gegevens met betrekking tot de naam, het adres en woonplaats van de Bezoeker, die door stichting Gullie worden geregistreerd in verband met de verstrekking van een toegangsbewijs, worden opgenomen in een registratie in de zin van de Wet Persoonsregistratie (WPR).
22. De bezoeker kan door stichting Gullie gevraagd worden zich te identificeren. Indien de bezoeker geen identificatie kan laten zien dan wel deze weigert te tonen kan deze de toegang tot stichting Gullie worden ontzegd/geweigerd. In dit geval vindt evenmin restitutie van de toegangsprijs plaats.
23. Bij overtreding door de Bezoeker van (één of meer van) de bepalingen zoals genoemd in deze algemene voorwaarden is stichting Gullie gerechtigd het toegangsbewijs ongeldig te maken of de bezoeker de (verdere) toegang tot het evenement te weigeren zonder dat de Bezoeker recht heeft op restitutie die hij voor het toegangsbewijs (waaronder begrepen servicekosten) aan stichting Gullie, al dan niet via een (voor)verkoopadres, heeft voldaan. Houders van ongeldig gemaakte toegangsbewijzen hebben geen recht op restitutie.
24. Indien aannemelijk is dat er sprake is van een vervalsing van het toegangsbewijs is stichting Gullie bevoegd de houder van dit toegangsbewijs de (verdere) toegang tot het evenement te weigeren.
25. Kom op tijd. De tijd op uw toegangskaart is de aanvangstijd van de voorstelling. Zorg dat u minimaal 5 minuten voor aanvang van de voorstelling aanwezig bent i.v.m. kaartcontrole en placering. Laatkomers kunnen niet meer tot de voorstelling worden toegelaten. Vaak kunt u na de pauze alsnog in de zaal plaatsnemen. Restitutie van toegangsgeld is niet mogelijk.
26. Eten en drinken is niet toegestaan in de theaterzaal.
27. Voor het maken van beeld-
28. U wordt verzocht uw mobiele telefoon en andere telecommunicatieapparatuur tijdens de voorstelling uit te schakelen.
29. Stichting Gullie behoudt zich het recht om bij bepaalde voorstellingen kinderen onder de 16 jaar niet toe te laten.
30. Annulering, wijziging en ontbinding van de overeenkomst. Als een reservering/boeking door de Opdrachtgever wordt geannuleerd zijn annuleringskosten verschuldigd: a) bij annulering tot de 21e dag voor de dag dat de dienstverlening zal starten: 25% van de overeengekomen som; b) bij annulering tussen de 21e dag tot de 14e dag voor de dag dat de dienstverlening zal starten: 50% van de overeengekomen som; c) bij annulering tot de 7e dag voor de dag dat de dienstverlening zal starten: 75% van de overeengekomen som; d) bij annulering op of na de 7e dag voor de dag dat de dienstverlening zal starten: de volle overeengekomen som.
31. Annuleringen worden uitsluitend in behandeling genomen per e-
32. Als het aantal deelnemers minder is dan het opgegeven aantal vindt geen restitutie dan wel prijsverlaging plaats.
Algemene voorwaarden: therapiegroep, cursus, workshop of training:
1. Na je inschrijving ontvang je een bevestigingsbrief of e-
ingeschreven als deelnemer van het desbetreffende programma; of dat je op een wachtlijst komt; of dat je niet als deelnemer bent ingeschreven; of dat het desbetreffende programma niet doorgaat. De bevestigingsbrief of e-
2. Wanneer een bijeenkomst komt te vervallen door ziekte van een begeleider, trainer of docent, heb je recht op een vervangende bijeenkomst.
3. Wanneer je aan een of meerdere bijeenkomsten niet kunt deelnemen, heb je geen recht op een vervangende bijeenkomst of een restitutie bedrag voor deze bijeenkomst(en).
4. Wanneer je 3 achtereenvolgende bijeenkomsten niet aanwezig bent geweest, met of zonder afmelding (voor of achteraf), behoudt stichting Gullie zich het recht voor om je uit te sluiten van verdere deelneming aan het programma. Het resterende, openstaande bedrag zal in een keer worden gevorderd, vermeerderd met 5 % administratiekosten.
5. Wanneer het bedrag voor de therapiegroep, cursus, training of opleiding meer dan 300,00 euro bedraagt, is het mogelijk om in maximaal twee maandelijkse termijnen te betalen. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Je dient echter wel aan de administratie door te geven dat je in (maximaal twee) termijnen wilt gaan betalen.
6. Voor de betaling(en) ontvang je een factuur, die binnen 14 dagen betaald moet worden.
7. Bij het niet op tijd voldoen van de financiële verplichting (binnen 14 dagen) wordt een herinnering verstuurd waarin je in gebreke wordt gesteld en heb je 14 dagen om alsnog de financiële verplichting te voldoen.
8. Indien na het in gebreke stellen de betaling uitblijft, ben je in verzuim en ontvangt je een aanmaning met een termijn van 14 dagen om alsnog de financiële verplichting te voldoen.
9. Na deze periode worden er incassokosten in rekening gebracht ter hoogte van 15% van de hoofdsom met een minimum van 40 euro.
10. Bij het in gebreke blijven van de financiële verplichting die je op je hebt genomen, is stichting Gullie gerechtigd het resterende openstaande bedrag in zijn geheel te vorderen. In gebreke blijven is wanneer je niet binnen 14 dagen na de 2e herinnering het verschuldigde bedrag hebt voldaan.
11. Materiaalkosten zijn bij het bedrag voor de therapiegroep, cursus of training inbegrepen.
Disclaimer
In deze disclaimer wordt verstaan onder: iedere webpagina, e-
10 jaar Gullie |
Vrienden van de Salon van Weleer |
10 jaar Gullie |
LEONARDO |
NOPERA TONEELVOORSTELLING |
SPREKENDE PORTRETTEN |
900 JAAR JONG!- MONOLOGEN |
900 JAAR JONG! Dichtersdag |
FRANS DE WIT |
ANNIE |
WILLEM VAN ORANJE |
HENDRIK |
SETJE |
PAULA UDONDEK |
NICK OOMS |
NICO GROENENBERG |
WILMA PAALMAN |
ROB LALOLI |
Dichtwedstrijd |
FRED PENNINGA |
BERT SCHEUTER |
GINA VAN DEN BERG |
Interview met Serge Brink |
Interview met Helga Cremers |
Belle's Detective Game (1) |
Belle's Detective Game (2) |
Belle's Detective Game (3) |
De Kelder (1) |
De Kelder (2) |
Real Live-Games (1) |
Real Live-Game (2) |
Belle's Detective Game (1) |
Kooktijd met Sophie |
Huishoudtips met Sophie |
Lieve Sophie |
Buurtjes |
Sophie's allergaatje |
Sophie's moppendoos |